tirsdag 12. mai 2015

eskekort :)

i fjor sommer lagde sjeg mitt første eskekort etter en mal jeg fant på nett. dette var ett kort jeg syntes
var skøy å lage :)
husker ikke nå hvor jeg fant malen.
Ei venninne ville jeg skulle lage ett konfirmasjonskort til jente å dette kortet var perfekt da hun ville
ha plass til noen hjertesjokolader :)

 mønsterarket som er brukt er fra Maja design - nyhavn trolling along the canal

 eska inni kortet :)
 blomstene som er brukt er en mix av papirdesign og WOC




 tag inni til å skrive på :)
motivet er fra artbymiran og heter punkette peta og fås kjøpt på etsy :) elsker digitalstemlene til
Mi Ran Jung :) er nybegynner i fargelegging og har her prøvd meg på toutch markers :)

siden jeg var så snar med å dele kortet på facebook så deltar jeg ikke i noen utfordringer med dette kortet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar